ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZ!

Goddagens gott folk!

Jag försov mig idag, cirka två timmar för mycket. Skulle egentligen upp vid 08.00 som vanligt, men mamma ringde mig 09.40 och pratade om en kassaapparat.. Det var inte mycket som registrerades i mitt huvud, men något förstod jag.




Jag sa till mamma efter att hon hade babblat på om det där i typ 5 minuter: "Du...Jag har försovit mig, ser jag nu. Vi hörs sen".
Så jag fick jäkta i mig frukosten och dra iväg till jobb utan att göra ve mig någorlunda.

Men nu har jag lunch, så allt är lugnt igen :) Sitter på jobbet små-sjuk. Men det löser väl sig :)

Nu ska jag snart dra tillbaka igen! Ha det gött alla därute!

M.V.H Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0