Storhandla idag!

Goddagens vänner!

Hoppas att allt är bra med er, som det är med mig.

Snart ska mamma skjutsa mig och lee.
Lee ska hem till sig själv.
Jag ska till City Gross och sen till Emma.

Självaste syftet med City Gross är att jag ska storhandla.
Jag ska handla 10 tialotter, en bingolott, ett kontantkort och en stiftpenna. Sen är kvällen räddad. Förutom detta, så har jag ju en ramlösa också, men jag kanske köper en eller två till förresten :)



Nu ska vi snart iväg. Mamma ska först duscha.

Lees lilla valp springer runt här och försöker inse att hon verkligen kommit till ett nytt ställe, ett nytt hem.
Söt är den där lilla hunden ändå faktiskt.

P.s Jag funderar snart på en egen hund. Men säg inte det till någon!

M.V.H Erik

Kommentarer
Postat av: mamma

ha ha ha där ser man en till att passa

2011-08-20 @ 18:33:19
Postat av: Emma

Allvarligt? vad roligt isåfall =) tihi

2011-08-21 @ 18:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0