Mycket att göra Lite tid

Godkväll vänner!

Det blir inte mycket för mig att skriva om morgnarna och dagarna eftersom jag har mitt jobb att vara på och efter det har jag annat att göra. 
Imorn känns det som att jag har fullt upp också. Ska jobba tills klockan 15.00, sen iväg på ett annat ärende klockan 15.30 som varar säkert i en eller två timmar. Efter det ska jag hem till Syster-Sara förmodligen, om det finns tid och dricka kaffe.

Sen blir det att åka hem, äta mat, sitta här en stund och sen sova igen.
Det känns skönt att ha mycket att göra, så man slipper känna sig uttråkad.

Jag försov mig i morse igen. Fast denna gången ordentligt mycket. Syster-Lee ringde mig 10.20 och sa att min ena kollega stod utanför affären och väntade på mig. Så jag for iväg som en stucken gris iväg till jobb. Jag var där ungefär 10.30 och öppnade affären fort.
Men det blev bra :)



Idag slutade jag 17.00. Sen stack jag hem till Jonna för att hon ville bjuda på kaffe. Men grejen är att jag inte hann sticka hem och äta så jag köpte en kebab och cyklade hem till henne.
När jag kom dit, så sa Jonna att hon skulle till sin mamma och äta, så jag sa att jag stannar i hennes lägenhet för att äta min kebab.
Hon tog lång tid på sig, så efter min kebab gick jag ut på balkongen och rökade, sen la mig på soffan (Som var väldigt skönt efter en lång jobbdag) och somnade. En stund senare hörde jag Jonna stå och ropa på mig från hallen. Så det fick bli att vakna till och sätta sig i köket.
När jag kom in i köket, satt där ett barn..Jag tänkte "Jaha". Jag såg att det var grannen Hajas barn. Så jag lekte lite med honom, men som vanligt som andra barn så grät han när jag gjorde miner och grejer.
Sen kom Haja och hämtade tillbaka sitt barn, efter det kom Mia och Mia dit (Jonnas polare). Så drack vi kaffe och spelade sjuan. Riktigt trevligt.



Efter det stack jag hem och fastnade framför datorn ett tag efter att ha gett katten mat.

Nu fick ni en del att läsa :)

Nu ska jag borsta tänderna och sova.

Ha det gött alla därute!

M.V.H Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0