Maten blev perfekt!

Godkväll vänner!

Maten blev underbart bra!
Så nu är där mer i kylskåpet tills lunchen imorn :) Förhoppningsvis blir det kvar till middagen imorn också :)

Nästa kok som förhoppningsvis blir på torsdag, ser nog ut att bli hamburgare :) Om allt nu går som det ska, så inget annat kommer emellan eller om allt blir uppätet imorn.

Jag känner en massa värk i kroppen hela tiden, det känns som att det har med febern som är på g eller den jag har nu. Vet inte riktigt.
Jag fryser som fan emellanåt och har ont i huvudet.

Får väl se hur det ser ut imorn bitti :)

Jag har precis sett klart en bra film. Riktigt bra var den :)

"The condemned"






Nu blev texten helt knepig :S

Men det är väl bevis

på att det är dags

för både mig och

datorn att sova.

Natt natti på er alla därute!

M.V.H Erik




Kommentarer
Postat av: malin larsen

Ja den filmen var riktigt bra och så var den spännande.

2011-08-09 @ 23:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0