Long time no see!

Godkväll folket!

Nu är det ett tag sen jag skrev. Det som har hänt sen sist, som egentligen inte är så jätte länge sen men ni har säkert undrat varför jag inte har skrivit (Ber om ursäkt) men i alla fall så spelade jag Bingo Lotto med mamma och syster-lee efter att vi hade ätit kräftor.

Jag fick Bingo! Jag vann två sverigelotter. Löste ut dom idag, men fick ingen fortsatt vinst :/
På kvällen efter att Bingo Lotto var slut, så frågade Lee ifall jag ville följa med henne hem för att hon ville inte sova ensam (Hon har flyttat till sin mamma). Så jag sov över där, morgonen därpå så fick jag en toppen frukost av Lee. Ägg med bacon, gurka och tomat, plus ett glas äppel jucie. Riktigt gott :)
Efter det som var i morse, pallrade jag mig iväg till jobbet.



På lunchen stack jag hem och träffade mamma och Lee i huset. Vi drack kaffe och jag åt lunch. Sen var det tänkt att jag skulle jobba i en timme till, men jag orkade inte eftersom jag hade en riktig sprängande huvudvärk så jag stannade hemma istället. Emma skulle ändå komma och hälsa på eftersom hon åker till Dalarna imorn. Men det är ju skillnad på att jobba och ligga i soffan och ta det allmänt lugnt, exakt vad jag gjorde. Jag, mamma och Emma låg i soffan och softade. Plus Majken, fast hon låg och surade över sin mens.

Sen åkte Emma hem. Jag stannade kvar hos mamma i en stund till, så frågade Jonsson mig ifall jag ville gå med henne på en promenad. Så jag gick ut med Majken vid 21.00 tiden och mötte upp Jonsson. Det slutade med att vi gick på en två timmars promenad, innan vi lämnade Majken hos mamma. Så ville jag följa Jonsson till dit hon skulle, jag tog med mig cykeln som jag ändå skulle ha med mig hem sen. Så jag följde henne dit gåendes och cyklade sen hem.

Nu sitter jag här och skriver i min fina lilla blogg och ser på NCIS :) Ska in på fejjan en runda och sen sova. Ska upp 08.00 imorn bitti :)

Ha det gött alla därute!

M.V.H Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0