Hett var det här! Kanske...

Godkväll mina vänner!

Jag har kommit hem från jobbet för en stund sen, nu sitter jag framför datorn och ser tv.

Snart är det dax för maten. Jag har tagit fram vanliga korvar, pommes. Men grejen är att jag har aldrig lagat pommes förut..så detta kan bli spännande. Luktar det rök eller ni hör en brandbil någonstans, så vet ni vem det är som har misslyckats.
Det känns som att detta är dömt att misslyckas, men man ska ju inte vara allt för negativ :P

Jag skriver i bloggen sen om hur det gick, det kan ju vara värt att veta. Är det någon som har något tips, så hör gärna av er på en kommentar här i bloggen. Det kan ju vara okej med lite hjälp.
Det kan ju också hända att jag befarar det värsta i onödan. Men den som lever får se!




M.V.H Erik

Kommentarer
Postat av: Fifi =)

Det bästa är att fritera dom tycker jag :D

2011-08-09 @ 19:16:59
Postat av: malin larsen

Steg 1 ugnen på 225 grader.

steg 2 när ugnen blivit varm lägg ut pommesena på en plåt och sätt in i ugnen.

steg 3 sätt på fläkten.

sen så får du gå och kolla dem lite emellanåt så dem inte blir brända.



dem brukar bli bra då men man vet aldrig.

lycka till hehe :D

2011-08-09 @ 19:23:22
Postat av: mamma

fritera inte för guds skull det är då brandkåren och polisen kommer

2011-08-09 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0