Gå långt Sova gott!

Godkväll!

Jag kom hem för en stund sen från en låångpromenad som igårkväll. Samma promenadkompisar. Jag, Majken och Jonsson.
Alltid lika trevligt och vi har alltid lika mycket att prata om. Emellanåt kan det bli lite tysta minuter, men det fixar sig rätt fort oftast.

Det är en mycket trevlig tjej att umgås med som man kan prata med om allt. Det är skönt när man känner att man kan prata om allt med varandra :)

Vi har känt varandra riktigt länge och det vill jag fortsätta med riktigt länge till!



Nu ska jag snart sova. Ska bara kolla läget lite på fejjan, sen lägga mig på soffan och glo på tv :) NCIS börjar väl nu efter Hells Kitchen skulle jag tro. Eller så blir det väl något annat skoj :)

Ha det gött alla därute!

P.s Tack syster för det nya på min blogg, tyvärr kan jag inte se det för tillfället, men jag har hört att det ser snyggt ut. Konstigt att det inte visas när jag går in och kollar på min blogg men det kommer väl fram så småningom :)

M.V.H Erik

Kommentarer
Postat av: mamma

var samma sak för mig men det ger sig nog

2011-08-16 @ 23:09:58
Postat av: Michelle

Det brukar funka om man tycker F5! ;)

2011-08-17 @ 23:47:54
URL: http://publishmee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0