Biiingoooo Looottoooo!

Goddag folket!

Jag vet, jag vet...jag är kass på att skriva. Särskilt nu när jag är ledig får jag passa på att skriva, men varför det inte blir vet jag inte. Man blir väl slö eller något.

Ikväll blir det nog möte och imornkväll blir det Bingo Lotto!!

Men de har ju bytt programledare...Jobbigt..Nu sa mamma också att de har tagit bort reklam. Men den största förändringen som min personlighet kommer att visa sin nyans och visa varför den heter ADD för är att de har tagit bort en programledare och satt in en ny.

Varför skulle de byta från början? Loket var ju så underbart bäst!

Loket var duktig på det han gjorde. Det var ingen Bingolotto utan honom.
Loket växte man upp med.
Loket var Bingolotto!
Det blev Lotta med.
Så varför ändra?
Så varför förändra?




Äsch...man får leva i det och stå ut...




M.V.H Erik

Kommentarer
Postat av: malin larsen

Jag tycker att Lotta är så extremt jobbig och hon kan ju inte snacka i normal ton utan skricker ut allt hon vill ha sagt.

2011-08-13 @ 14:49:19
Postat av: mormor

Den nya är norrlänning jag hoppas på honom.

2011-08-13 @ 16:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0