ÄNTLIGEN!!!!

Godkväll!

Äntligen så börjar Hollywoodfruar ikväll. Faktiskt om 5 minuter cirka. Jag är på helspänn!! Ska lägga mig någon gång under någon reklam av det.



Jag har inte mycket mer än att se. Förutom att ha snackat med Larsen på chatten ikväll (Som vanligt) så är jag väldigt sugen på att spela The Sims!
Det finns ju ett spel på Facebook som heter The Sims Social. Jag har kommit på deras knep. De har det spelet för at man ska bli sugen på att spela deras riktiga spel. FULT! Men...det fungerade :P



Nu gick det 5 minuuter. Nu ska jag se på Tv3 :D

M.V.H Erik



Kommentarer
Postat av: larsen

haha som vanligt :P men det e ju så roligt att prata med dig där :D

2011-08-22 @ 21:43:31
Postat av: mor Eivor

Jag gillar också Maria.



2011-08-23 @ 16:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0